Hoofdsponsor OFM.

OFM. is meer dan een modewinkel. Of je nu op zoek bent naar kleding, lifestyleproducten, accessoires of een complete look voor een speciale gelegenheid, OFM. maakt het mannen makkelijk om er op hun best uit te zien. Dit doen we zowel online als in onze winkels door heel Nederland. Naast een breed assortiment aan topmerken en een team van modeadviseurs bieden we meer dan alleen kledingadvies. Zo organiseren we toffe events, bieden maatwerk en zorgen ervoor dat shoppen een top ervaring is, van het passen tot het vermaken van je kleding. Bij OFM. draait het om gemak, stijl en een totaalbeleving.

 

 

Waarom samenwerken?

OFM. richt zich op het inspireren van studenten en laat hen ontdekken wat een carrière in de retail zo aantrekkelijk maakt. Ze belichten de diversiteit van de rol als verkoopmedewerker en benadrukken dat een baan in de retail veel meer inhoudt dan alleen verkopen. Aspecten zoals visuele merchandising, maatwerk, hospitality en het ontwikkelen van managementvaardigheden komen uitgebreid aan bod.

“Met ons sponsorschap bij WorldSkills Netherlands willen we studenten inspireren en laten ontdekken hoe veelzijdig een carrière in de retail kan zijn.’’

Wie is OFM.?

OFM. is dé one-stop-shop voor de moderne man die er altijd op zijn best uit wil zien. Van strak in het pak tot casual jeans en sneakers, wij hebben het allemaal in huis. Maar bij OFM. draait het om meer dan alleen kleding. Onze winkels bieden een complete beleving, waarbij je niet alleen kunt shoppen, maar ook je aankopen direct kunt laten vermaken onder het genot van een biertje. We zorgen ervoor dat winkelen gemakkelijk en plezierig is, met ruime openingstijden en parkeergelegenheid om de hoek. Bovendien organiseren we regelmatig toffe events en bieden we aantrekkelijke deals, zodat je altijd meer vindt dan alleen kleding.

 “Deze samenwerking biedt een unieke kans voor studenten om de mogelijkheden bij OFM. te verkennen, zowel voor stages als voor een baan.’’

Partner van de wedstrijd:

Meer over OFM.:

Ook partner worden?