Hotelreceptionist

Voorronde Hotelreceptionist

Voorrondes (periode mei-oktober) worden op school georganiseerd. Aan voorrondes mogen per vakwedstrijd zoveel studenten deelnemen als wenselijk. Winnaars van voorrondes hebben zich geselecteerd voor de volgende ronde. De landelijke kwalificatiewedstrijden. Voorronde-opdrachten worden gedownload vanuit het CRS en nemen ongeveer 3-4 uur in beslag. De beoordeling wordt ingevoerd in het CRS. Zo wordt een eerlijke winnaar bepaald.

Studenten kunnen meer informatie over de voorrondes opvragen bij hun docent.

Kwalificatiewedstrijd Hotelreceptionist

Organisator
Deltion
Contactpersoon locatie
Wim Wildeboer
Datum
16-01-2020
Aantal deelnemers
12
Adres
Deltion College (gebouw Oost)
Mozartlaan 15
8031 AA Zwolle
Routebeschrijving

Deelnemende scholen

Onderstaande tijden geven een indicatie, maar zijn nog niet definitief. In de uitnodiging vanuit de organiserende school staan de definitieve tijden, graag deze aanhouden.

16-01-2020 (09:00 - 12:00)
  • Deltion College
  • Landstede
  • Rijn IJssel
  • ROC TOP
  • ROC van Amsterdam
  • ROC van Twente
16-01-2020 (13:00 - 16:00)
  • Albeda
  • Regio College
  • ROC Da Vinci College
  • ROC Mondriaan
  • Scalda
  • Zadkine

Finale Hotelreceptionist

Meer informatie volgt...

Wat is de wedstrijdopdracht?

Wedstrijdopdrachten verschillen per jaar. Om een idee te geven van de opdracht die studenten tijdens een voorronde, kwalificatiewedstrijd of finale uitvoeren geven we je een voorbeeld. Het hoeft dus niet zo te zijn dat jij of jouw studenten deze opdracht dit jaar krijgen.

Tijdens deze finale Hotel Receptionist moet jij ons laten zien waarin jij het verschil maakt tussen al deze toppers! Je werkt geheel zelfstandig en krijgt in totaal 140 minuten de tijd om de opdrachten uit te voeren en op beide dagen nog eens 30 minuten extra om in te lezen.

Wat doe je als Hotelreceptionist?

De zelfstandig medewerker travel & hospitality werkt in bedrijven die gericht zijn op recreatie, toerisme en vrije tijd. Voorbeelden zijn een receptie van een hotel, recreatiebedrijf, toeristisch bureau of dagrecreatiebedrijf, zoals een attractiepark of speeltuin. Hij/zij is aanspreekpunt voor gasten en verkoopt de producten en diensten. De zelfstandig medewerker travel & hospitality maakt een passend commercieel aanbod, inclusief prijsberekeningen. Hij/zij houdt administratie bij en heeft contact met externe partijen. Om het commerciƫle doel van het bedrijf te behalen, zet de zelfstandig medewerker travel & hospitality zijn/haar communicatieve en sociale vaardigheden in.

Wedstrijden

Terug naar overzicht Skills Heroes wedstrijden